Verzending

De Seats and Sofas Webshop verzendt uw bestelling via GLS, een klantvriendelijke kwaliteitsbezorgdienst die gespecialiseerd is in webwinkelverzendingen.

GLS

Verwerking en Verzending
Wij ontvangen automatisch bericht, zodra u op onze website uw bestelling en betaling volledig heeft afgerond. Wij houden vervolgens 1 tot 2 werkdagen aan voor de verwerking van uw bestelling. Indien een artikel onverhoopt niet voorradig is, zal de levertijd met maximaal 5 werkdagen verlengd worden. Indien uw artikel niet binnen 7 werkdagen verzonden kan worden, ontvangt u daarover per omgaande van ons bericht. In het onderstaand schema geven wij een overzicht van de indicatieve levertijd. Bestellingen die door u in het weekend gedaan zijn, worden op de eerstvolgende werkdag behandeld en – indien mogelijk – verzonden.

Verzendtijden

Besteld voor 13:00 uur op: 1e bezorging op (indicatie):
Maandag Dinsdag
Dinsdag Donderdag
Woensdag Donderdag
Donderdag Maandag
Vrijdag Maandag
In het weekend Dinsdag

 

Contactinformatie voor bezorgdienst
Wij vragen onze klanten om een telefoonnummer (naast uiteraard het e-mailadres) dat wij op de pakketten kunnen vermelden. Maakt u hier s.v.p. gebruik van het telefoonnummer waar u het beste op bereikbaar bent (mobiel). Door de vermelding van uw telefoonnummer op de verzendsticker kan uw bestelling toch afgeleverd worden in het geval de bezorger het adres niet kan vinden.

Tracking en Tracing
Direct nadat wij uw bestelling overgedragen hebben aan GLS voor verzending ontvangt u via de e-mail bericht dat uw zending onderweg is. Deze bevat ook een voor uw bestelling unieke  GLS Track ID, waarmee uw bestelling door u en door ons gevolgd kan worden in het logistieke proces bij GLS.

Bezorging door GLS
GLS zal uw pakket twee keer aanbieden. Dit gebeurd alleen op werkdagen/overdag. Nadat u de eerste keer niet thuis bent krijgt u een kaart in de bus. Via deze kaart kunt u naar http://www.gls-nietthuis.nl om een nieuwe bezorgafspraak maken.

U kunt ervoor kiezen om het pakket nogmaals aangeboden te krijgen of wellicht is het handiger om het pakket bij een Pakketshop van de GLS te laten bezorgen zodat u hem hier zelf kunt ophalen.  Let op: weet u bij voorbaat dat u niet thuis ben dan is het misschien verstandig om een ander afleveradres op te geven waar wel iemand aanwezig is (b.v. werkadres).

Indien u kiest voor afhalen bij een GLS Pakketshops ligt uw pakket de volgende werkdag na 17:00 uur klaar in de door u gekozen pakketshop. U kunt uw pakket dan afhalen op vertoon van een geldig legitimatiebewijs. De meeste pakketshops hebben koopavonden en zijn op zaterdag geopend zodat u dan ook terecht kunt om uw pakket af te halen.

Voor openingstijden en de voor u dichtstbijzijnde pakketshop: http://www.gls-netherlands.com/PSLocator.html

LET OP! GLS doet 2 leverpogingen, (leveren bij 1 van de pakketshops is ook een leverpoging) wat er op neer komt dat, indien u de eerste keer niet thuis bent, u kunt kiezen om het pakket opnieuw te laten bezorgen of om het bij een pakketshop af te laten leveren. Indien u de 2e keer niet thuis bent is het alleen nog mogelijk om bij de depots van de GLS uw pakket af te halen. Indien u het toch opnieuw verstuurt wilt hebben dan zult u nogmaals verzendkosten moeten betalen!

GLS bezorgt niet op zaterdag en zondag. Meer informatie over de bezorging van GLS:  http://www.gls-info.nl

Verzendkosten
Verzending in Nederland: € 6,95 per bestelling (incl. 21% BTW).
Verzending is gratis vanaf een orderbedrag van € 30,- (incl. 21% BTW).

Postbus
Het afleveradres van uw bestelling mag geen postbus zijn.